:D

Fan va jag är kass på att uppdatera, sorry!

Om jag ska börja där jag sluta sist så kan jag berätta att jag klarade samhällsekonomin! :D Så nu har jag sommarlov på riktigt, underbart! och med minimalt med jobb i sommar kunde det ju inte bli bättre! Tog en hemmasemester där innan midsommar, sen har pappa o nästan hela familjen varit här nere hos mig nu en vecka, turistat runt i göteborg och legat vid havet, sjukt mysigt att ha dom här! och nu laddar jag för Barcelona med Malin o Tea:D Flyget går fem så ska snart bege mig ner mot stan, fixa det sista och sen möta upp boys från jobbet ute på landvetter, så slipper tillochmed flyga själv;) Malin o Tea är nog framme vilken minut som helst.
Får fixa ett längre när jag kommer hem sen, nu ska här peppas! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0