.

att efter tre månaders träningsuppehåll börja med ett bodycombat-pass va kanske inte mitt smartaste drag! guud så skönt det var att verkligen ta ut sig genom sparkar och slag, och kan inte förstå hur jag kunde sluta när jag verkligen älskar känslan när jag är där. MEN sen kom träningsvärken (somj ag brukar tycka är ganska skön då det verkligen känns att mangjort något) som inte var av denna jord! Har aldrig vart så stel och haft så ont så fort jag rört mig förut, seriöst ALDRIG! Så hela gårdagen spenderades i soffan då jag knappt kunde resa mig för att gå till köket, eller ännu värre ta mig upp från toan, haha! Så igår va en hemskhemsk dag!

Imorse sken solen, jag skiter i den förbannade träningsvärken, käkar frukost och solar på altanen, sen blev det powerwalk för hela slanten! gått över en mil idag, runt hela delsjön, för att avsluta med ett dopp och några simtag innan jag gick hem och fixat med tvätten. blir nog en sväng på gymmet ikväll med, träna de muskler som inte redan skriker.

fortfarande inte hittat nåt billigt hem, så ser ut som jag får punga ut ändå, men det äre värt:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

<3

2011-07-20 @ 17:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0