:)

Träningen går bra! haft konstant träningsvärk sen i söndags, men den har nu övergått till sån härlig träningsvärk jag är van vid:)
Hemresan är bokad! Lite dyr, men får ju skylla mig själv som inte bokade innan när jag ändå visste att jag skulle hem. Så idag blir det till att packa klart, städa ihop, diska och annat sånt husligt.
Jobbpasset igår va tungt, mest för att jag vänt helt på dygnen nu när jag vart ledig, men det gick bra. va hemma sex imorse och sovit tills för en timme sen, hade nästan glömt bort hur skönt det är att sova läääänge efter ett hårt nattpass! Ett pass kvar inatt innan jag styr norrut och trycker in mig i en minilägenhet med denna skönhet  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0