:)

Heeeemmaaaaa :D
Efter att ha suttit åksjuk på tåget nio timmar började jag min hemmasemester med att boka resa till Spanien i september, underbart! jag o syrran firade med en springtur ut till valla, sa hej till familjen och vandrade hemåt runt tvåsnåret på natten, lagomt tills ala andra stråkat klart, hurtigt av oss!
På lördag blev det mys i valla, bjuden på mat och drinkar och sen vidare ut på stråket! O'learystältet hamna vi i och dansa tills sent. vakna svinbakis på söndag av att syrran ringde och vi åkte ut till loke.spel, wakeboard, bastu, grillat och badtunna blev en himla mysig bakisdag:)
Igår drog jag en vända på stan, fick finbesök av lillebror och liv, för att sen dra mig mot förfest och ännu en stråkkväll:) Varvade Larrys och Sommarlandet, träffade massamassa folk jag kände, sprang runt hela stan flera varv och hamna i taxi mot mörsil! vad som skulle vara en efterfest slutade med en cider, lite jäger o bra musik innan jag dog i sängen. vaknade inte alls bakis, gick upp till carina o jerry för att sno åt mig ett par byxor och dra mig vidare mot bussen som tog mig tillbaka till stan. nu blir det en sväng genom duschen och sen myskväll med martina!
Imorrn STRÅÅÅÅÅK! sen fäviken hela helgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0