.

precis skickat iväg det sämsta arbete jag nånsin gjort. det är typ pinsamt och hade aldrig ens funderat på att ens lämna in det om det inte vore så att det är en kurs vi inte kan få IG i, utan bara få kompletteringsuppgifter. så nu är det bara att vänta med spänning på kompletteringen och sen naila den istället.

grillade, spelade brännboll och drack igår med mitt cosmopolteam. hade det himla bra borta hos carina och bestämde mig för att hänga med de andra ut. fick joooordens huvudvärk och resten av natten va halvkass mest därför. käkade även den sämsta kebaben nånsin och ångrade starkt att jag inte valde sängen istället. menmen, alla kvällar kan inte va bra kvällar.

om en vecka är jag hemma med, fan va sköööönt! så hoppas alla tagit ledig och tänkte spendera varje vaken minut med mig då;)

fan vad less du kommer va på mig efter jag crashat åtta dagar i min/din lägenhet, höhö, miss you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0