:)

vart på asbra humör nu i flera dagar! :)

vart ledig från jobbet över två veckor så jobbade första passet igår igen, kändes bra och fick deala omaha en sväng med:)
gick förbi gymmet på vägen hem, men blev en ytterst kort stund, bestämde mig för att ta en långpromenad hem istället (andra dan i rad jag gick hem istället för att ta spårvagn/buss på morgonen!) sjukt hurtigt! la mig och somna till fågelkvittret utanför och sov huuuur bra som helst!

vakna sent och va ute på altanen på två röda med tentaplugg och mat (vet inte om man kan säga frukost klockan två?) och satt ute och njöt av solen:)
In o svida om för att springa och kolla in delsjön, lite annan hemmaträning och nu blire duschen och peppa för jobb igen.

redovisningen börjar fastna mer och mer, så fortsätter med mina små pluggstunder varje dag nu tills tentan så ska det nog gå vägen det med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0