.

jag har tryckt i mig massor av mat, massor av choklad, chips, dricka och allt möjligt onyttigt. slängde även i mig en himla massa alkohol igår, grillade innan o avslutade med kebab på natten. jag har inte tränat alls men ÄNDÅ har jag gått ner, det ni! inte mycket, men det går iaf åt rätt håll! :)

igår var det alltså sista april, blev grillning hos malin med massa härliga tjejer, spel o skratt. ner på larrys och tackar gudarna att vi slapp kön, sjuuuuukt lång. proppat med folk och träffa massa jag kände. fyllekäk o efterfest, typ. så nu efter några timmars sömn är man människa igen och det är bara börja peppa inför forum, kommer bli nåt så grymt roligt!:)

idag blir en vuxendag, måste tvätta, plugga och sy.
sen imorrn blir det till att hämta ut tröjorna, springa på stan en sväng och sen invänta finbesöket söderifrån, wheeey, ska bli grymt kul att Kikki o Johanna kommer upp!:)

nej, plugg vare ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0