:)

jag har vart hemma
det har vart forum
och allt har vart kung!

nu är jag tillbaka i göteborg, tillbaka på jobbet o tillbaka i vardagen men är nåt som får det kännas som livet leker ändå, underbar känsla! ni vet när man springer o kollar telefon varje rast och lyser upp lika mycket varje gång det hänt nåt. när man fnittrar sådär töntigt, blir lite röd om kinderna och bara måste dela med sig. saken är den att det faktiskt inte spelar nån roll om det blir nåt eller inte, i vilket fall som helst har jag mått som en gud ett tag och det skulle jag nöja mig med. har ni nånsin träffat nån som ni känner redan från första stund att den är helt perfekt, typ så äre, kan inte komma på ett enda fel än då länge förutom att han bor massamassa mil bort. jaja, men vet aldrig vad som händer men han flyger iaf hit i helgen bara för att träffa mig och jag är världens gladaste just nu. det gäller att ta vara på alla livets glada stunder:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0