:)

inte pluggat på sex veckor nu och tenta på måndag så jag och anna bestämde oss för att gårkvällen skulle bli en pluggkväll. jag kom hem, va ensam, hungrig o på det bästa humöret ever. så maxade volymen, sjung fult, dansade massor, samtidigt som jag lagade mat (jag kan faktiskt bara jag försöker;) köttfärsgratäng blev det, huuur gott som helst. eftersom jag inte kan börja plugga innan anna kom hem(?) så tryckte jag ner mig i soffan, öppnade ostbågspåsen o tog fram chokladen, och där fastna jag! när anna sen kom slängde hon ner sig bredvid, sen satt vi o drack vin o prata skit tills sent. så gick det med våran pluggkväll!

ledig idag så det skulle bli plugg för hela slanten då! blev inte riktigt så heller, men jag ligger ovanför böckerna iaf, så det må jag väl få pluspoäng för iaf? tog en springtur imorse, första på huuuur länge som helst, så benen värker verkligen. städa sen upp hemma innan jag slängde ner mig på golvet, så nu ligger jag här i träningskläder, lyssnar på dansbandsmusik, sjunger med och försöker plugga så gott det går samtidigt. facebook är såklart uppe med, och nu blev det bloggen då jag körde fast. kanske ska fixa lite mat med, bara för att skjuta på det liiiite till, hehe. menmen, jag vet ju själv att det måste göras, så snart så blire råpluggning, promise!

nej, självdiciplinen är inte den bästa kanske, men vad gör väl det när man är bra på mycket annat och känner att livet är på topp i vilket fall? det är bara en tenta, livet skulle faktiskt inte gå under om jag misslyckas med en enda sak en gång. jag lovar att jag överlever och skulle må lika jävla underbart ändå, trots att det vore mitt första ig nånsin så har jag inte lagt ner så pass mycket tid att det ens skulle kännas så. har ju fem chanser på mig, så lyckas nog ändå ska ni se!


varför skriver jag fortfarande? måste erkänna att det är sjukt skönt att jag faktiskt inte är stressad inför tentan nu, trots att jag borde. har inte panik o ångestattacker som vid de tidigare, jag mår bara så grymt bra!
Lalala life in wonderful! lite överdrift äre, självklart är inte allt kung, men fokuserar man bara på allt bra så känns det så, prova! Underbar känsla, lovar:)

förstår att ni undrar om han som va här i helgen med så ska berätta. han är urmysig, nästan helt perfekt o vi pratar fortfarande varje dag. men sen så är det ju jättelångt emellan och man vet aldrig vad som händer. just nu är vi vänner iaf, ses igen nåt i sommar o sen får man väl se hur det blir. en helt underbar kille iaf, definitivt nån jag velat dejta om han bott här, men nu äre ju inte så och det gör det himla svårt, men man kan inte få allt som man vill och att ha honom som vän räcker gott o väl det med just nu:)


lite bilder från min hemmasemester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0