.

mått som en grisröv hela dan, usch!
drack med klassen igår, skämde ut med mig fyllesamtal och sånt kul, ehh nej! vakna upp imorse, in o bosatte mig på toagolvet, spydde och kändes som huvet skulle sprängas vilken sekund som helst. är ett under att jag lyckades ta mig hem till göteborg och överleva dagen egentligen. menmen, det ska kännas att man lever ju!

skulle börja på hemtentan, men kändes inte som nån ide i det skick jag va i, så har betalat alla räkningar istället, beställt hemresa i juni, bokat flyg till barcelona i juli och kikat på klänningar till bröllopet i augusti. nu ska jag återigen inta soffläge och somna framför tvn, bara för att det är det skönaste som finns!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0