.

medan syrran får stora blombud skickat till jobbet får jag höra att 'det är bara att gilla läget'. kanske lika bra att inse att det aldrig skulle funka ändå o bara skita it på en gång? Åhhh, så jävla meningslöst allt :@ bara att inse att ingen är perfekt, alla har massor av småfel som kommer fram förr eller senare.

kunde inte somna igår. haft en skitdag, gick sämst att plugga, mådde illa och va på sånt jävla kasst humör så ni anar inte. så efter en timme i sängen bestämde jag mig för att ta en promenad, rensa huvet. det slutade med en springtur och det va så jävulskt skönt ska ni veta. somnade sen som en gud efter att ha bytt några rader med en av de bästa, och sov hur länge som helst, underbart!

tvättdag idag. borde plugga men har fan ingen energi alls till det. sen går jag in i min vanliga vardag igen, första riktiga jobbpasset på över fem veckor idag. pooooker igen! sen rullar det på som vanligt, har tagit på mig massormassor av jobb tills jag kommer hem den 15e.

Längtan efter den här är sjuk alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0