.

Okej, såhär borde min helg sett ut, som jag planerat den från början:
Fredag- Lugn kväll på biljardpalatset med Mölnlyckegänget för att ge ett gott intryck
Lördag- Skriva en uppsats i Socialpsykologi + Dansa i Borås hela kvällen
Söndag- Göra klart och skicka in soc.psyk. och plugga skatterätt + Visning + Dubbla träningspass och tidigt i säng så jag orkade upp på skolan idag

Vad ska jag säga, things change! Här kommer verkligheten:
Fredag- Trerätters (=En miljon kalorier ungefär) i Råviken hos Johanna. Bastu, godis, lite alkohol och några dopp i sjön:)
Lördag- Soffhäng hela dan. Pokerkväll med grabbsen ute i Surte, pizza, godis, alkohol (KALORIERKALORIERKALORIER!) och filmmys tills fem på morgonen
Söndag- Visningen gick jag faktiskt på! Bjuden på lunch av sötaste Manda, skippa träningen och inhandlade massa onyttigt ist. Drog på myskläderna och halvdog i soffan framför en film innan det blev en helomvändning. Genom duschen, korka upp alkoholen och drog fram singstaret innan vi drog vidare till spritluckan;) Hemma fem imorse, drog igång en film, käka upp ostbågarna och somna hur skönt som helst.

Sååå, är inte på skolan idag, har inte pluggat en sekund i helgen MEN har haft jävligt kul iaf ! :D


Men man ska leva medan man kan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0