:)

Nu när jag vaknade kände jag mig så pass självsäker att jag faktiskt vågade ta fram måttbandet men vågen är som sagt nedpackad så den får vänta lite till! I vilket fall blev det ett happy moment då jag minskat 4 cm över magen och 1 cm runt låren, yheeey det funkar!! :D ångrar lite att jag inte tog några andra mått i början, hade vart kul att se, men är ju de två jag tyckte va på tok för stora så får nöja mig med minskningen där då!

Blev en bra start på dagen helt enkelt och ser ut att bli en grym dag i övrigt med! Ska packa ihop en påskväska, hämta upp en bil, träna en sväng, hänga uppochner från en stång och sen bege mig hemåt :D


Igår försov jag mig lite men va iaf iväg på skolan, mest för det sociala och träffa lite folk för lektionen gav inte så mycket. Tryckte i mig det sista av tacogratängen (som jag käkat i fyra dagar nu, men den är fortfarande lika god) och tog en powerwalk ner till hamnen för lite poledance! grymt kul pass igår, fick lära mig massa nya hänguppochnermetoder och utmana kroppen lite:) tänk er när man hänger där i ett knäveck och instruktören säger 'och så byter du ben' whaat, för att kunna få tag med det andra måste jag ju släppa den ena först? Aa precis, så en kort stund hänger man där och kniper som bara den i låren istället i hopp om att slippa falla pladask med huvet först i golvet. Men det gick! Och då kommer nästa 'och så släpper du händerna!' och även fast det känns som världens sämsta ide i mitt eget huvud lyssnar man blint på vad hon säger, släpper, och hänger faktiskt kvar, eller jaa faller inte handlöst ner i golvet utan glider sakta neråt iaf :p Det är så grymt kul alltså, ni måste prova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0