.

Igår var en kass dag. En sån dag jag inte ens kände för att kliva ur sängen utan låg där och surade och kände mig ensammast i världen tills jag va tvungen att kliva upp då jag va nära att svimma av energibrist.
Men efter några långa samtal med de som förstår mig bäst kändes det bättre och jag tog mig en promenad ner till hamnen för lite poledance!

Idag mår jag mycket bättre, tagit tag i både skola, tvätt och bokat in några jobbpass framöver och ska nog bege mig till borånkan ikväll för lite partaj! :)

Haft en supermysig påsk och är inte alls speciellt lycklig att vara tillbaka i götet. Just nu känns det bara som om jag går och väntar in flytten, känns inte riktigt som jag bor här längre utan som att det nu bara är sån trist dötid som ska gås igenom innan jag flyttar hem igen! Som jag längtar ska ni veta! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0