:)

Dagarna går och nu är det inte många dagar kvar tills jag lämnar fina Göteborg. Känns lite trist såklart, trivs ju himla bra här men ska ändå bli grymt skönt att flytta hem igen! Nu börjar allt bli klart med. Jag har fixat en hyresgäst till maj så jag slipper ännu en dubbelhyra, pratat med målaren som är klar imorgon och ringt och bokat besiktning av lägenheten till nästa vecka. Jag har fixat en parkeringsplats, betalt så jag har el i lägenheten och skickat in en flyttanmälan så jag får min nya adress när jag kommer upp. Lägenheten här är nästan helt nerpackad i lådor och senaste veckorna har jag bott i soffan. Jag jobbar vad som skulle kunna vara mitt sista pass på CC ikväll, pluggar tills på fredag då jag tentar av fastighetsvärderingen och sen kommer pappa och hämtar hem mig på lördag :) Väl hemma blir det lägenhetsfix och massa mys med Jonas och familjen några dagar innan vi drar iväg på forum för en hel helg med fest och dans med mina fina vänner :D Läääängtar!! Sen börjar jobben sakta glida in med några cherrypass, servering på balerna och så småningom badvaktande på storsjöbadet. Ett riktigt schemapussel med andra ord med tror det blir braaa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0