:)

Befinner mig hemma i jämtland igen! En av tre praktikveckor gjorda och trivs verkligen superbra på kontoret:)
Har tagit tag i kroppen igen, käkat nyttigt mest hela veckan och köpt träningskort på golds och det funkar, det går neråt! Bara det fortsätter i samma takt nu så är jag beachklar till sommarn ska ni se!
I helgen lämnade jag dock Åre, for in till Östersund, packade om och for vidare ut till Sandnäset. Igår blev det skotertur upp till Storåksjön där halva byn samlats för att fira Jonas mamma på 50-års dagen. En hel dag ute i solen med kolbullar, tårta, mys och middag, alldeles perfekt helgsnöje:)
Fått umgåtts med söta småsystrar idag, kollat på fotboll och packat om väskan ännu en gång för att bege mig upp till Åre igen imorgonbitti. Ännu en vecka på kontoret och en lite högre växel i pluggandet och tränandet:)
Funderingar över framtiden, jobb, vart jag ska bo och hur jag vill göra får vänta lite till. Just nu är livet bara underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0