.

Hallåhallå!

Har lämnats ensam på kontoret då de andra är ute på annat så har just nu ansvar för allt som kommer in, kul att de litar på mig så pass efter bara en vecka! Annars hänger jag med på allt mäklarna och assistenten gör, visningar, intag, fotograferar och springer småärenden. Har fått en egen dator och arbetsplats nu den här veckan när ena mäklaren är på semester, så ansvarar för hennes mail och svarar i telefonen. Får även lägga in objekt, skriva beskrivningar, skicka prospekt och skriva ut olika handlingar så känns som jag lär mig jättemycket och trivs samtidigt hur bra som helst här! Så jag har det ganska bra ändå, det enda som saknas nu är lönen :p

Kvällarna ägnas åt träning, plugg och tv-häng med mina roomies. Fått in hälsosamma rutiner och vanor nu äntligen och har lyckats skaka av mig några kilon sen jag kom hem, och fler ska det bli :)

Det enda tråkiga är att det inte verkar bli nån brädåkning:/ Jobbar ju hela dagarna, kvällsåkningen lockar inte riktigt och helgen spenderas i Östersund då jag tagit på mig jobb. Men lika glad är jag för det, får ju träffa alla mina hjärtan hemma då :)

Har förresten kanske fått lägenhet i Östersund med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0