:)

Livet rullar på som på räls!
Imorrn börjar vi med frukostmöte för att sen ha sista praktikdagen här i Åre. Det har gått sjukt fort, men gud så bra jag trivts:)
Vid fem säger jag hejdå till alla på kontoret och mina treveckors-sambos, mellanlandar i ösd för ompackning och sen vidare för en myshelg i sandnäset! Hoppas på ett godkänt av släkten, dra upp massor av firrar och en lyckas med en lagom fylla, men mest ser jag fram emot att få spendera helgen med världens bästa kille <3
Nästa vecka blir det pluggpluggpluggPLUGG då jag har inte mindre än fyra uppgifter som ska in innan onsdag. Ska även trycka in tre eller fyra jobbintervjuer (nämde jag att det går himla bra nu?) har redan två jobb om jag vill, men det kan alltid bli bättre:) Berättar vart när det är klart!
Blir en tripp till lägenheten med, kolla hur det ser ut och mäta väggar för att se vad som får plats och inte. Skriva på kontraktet, ringa byggfirma för renoveringar då det är bra med pengar i fonderna och sist men inte minst bestämma mig för när jag ska flytta, maj eller juni?
Allt har gått himla fort i slutet och det är så grymt skönt när allt bara flyter på och funkar!
Jag mår underbart bra ska ni veta! Livet är kung, jag är kär och lycklig och får spendera massor av tid med alla kära hemma innan jag åker söderut igen, perfeeeekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0