!

Sitter och läser Katrin Zytomierskas LCHF-bok `Dags att bli smal!` och är mer peppad än nånsin!
Så jävla svårt ska det väl ändå inte va bara man lyckas hålla sig från alla fresetelser?
Så nu är det slut med jojobantningen och testar istället det här ett tag, har det inte gett nåt resultat innan maj går jag tillbaka igen, det är inte mer än det..

Började i söndags med frukost och en 12 km promenad varvat med jogging i solen. Underbart väder och var härligt slut i kroppen när jag kom tillbaka. Varvade ner med lite sol på uteplatsen, skröt lite till pappa (som blivit hurtig och börjat springa nu på äldre dar, hehe) tog en frukt och gick ner mot stan för att möta upp Manda:) Gick på dansaerobicpass, grymt kul! Sen hem och slänga sig genom duschen och tända grillen! Väntade in Manda och Annie och grillade hamburgare. Skippade såklart allt vad kolhydrater heter och körde på broccoli, blomkål, morötter och sallad istället, grymt gott! Sen blev det soffmys och film och jag dissade till och med chipsen (kors i taket) Som även stått här orörda sen dess, creds till mig som äääääälskar chips, hehe!

Igår var det dags för skola igen, första på en månad:) Klev upp tidigare än vanligt för istället för att ta spårvagnen till bussen tänkte jag va hurtig och gå, och det gjorde jag, alldeles för länge för kyckades missa den förbannade bussen ändå, klantig va ordet! Fick snällt sitta och vänta en halvtimme på nästa coh komma sent på första föreläsningen i tjänstemarknadsföring. Vilken å andra sidan va grymt trist så det gjorde väl kanske inte så mycket! Efter skolan blev det fika i solen på viskan, för de andra såklart eftersom jag inte käkar sånt längre (pluspoäng!) massor av prat inför examen och annat skitsnack innan jag åkte tillbaka till göteborg. Kvällen ägnades åt plugg, så snart är jag back on track igen!

Imorse klev jag också upp tidigt, käkade frukost (vilket bara det är ett wooow för de som känner mig) och tog en timmes promenad! Riktigt vårväder här nu så är himla skönt då ska ni veta:) Nu har jag precis slängt i mig en äggröra med bacon och ska läsa liiiite till innan det är dags för jobb. Inte vart där på nästan två månader så halvnervös ändå, tänk om man glömt nåt, eller får hjärnsläpp!


Saknar den här kroppen, men nu jävlar ska den tillbaka!! :)




Är förövrigt sjukt tråkigt att vara ensam nu när man vant sig att ha folk omkring helahela tiden. Men får stå ut till påsk, då kommer jag hem igen! :)


Är så grymt glad att jag träffade den här killen den här dagen, att jag förlorade i pingis (med flit såklart, hehe) så jag fick pussas och att han sen ville träffa mig igen och igen och igen och igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0