.

Efter ännu lite läsning lägger jag i en högre växel med lchf-en! Fan vad smal och snygg jag ska bli! Plockar bort morötterna och frukten som tydligen inte alls var bra, ersätter detta med ännu mer ägg och ost, nu jävlar ska här rasas!

Gruppträning i kortshorts och sport-bh kanske inte var den största egoboosten med dagen kropp, men en hård spark i arslet och det behövs ibland för att man ska inse vad man kämpar för!
Första poledancedagen på denna kursen var det alltså idag, och att hänga uppochner, utan att hålla i sig med händerna var det inte ens en tanke att prova utan att strippa ner sig och suga fast huden i stången, men satan vad kul det är! Grymt jobbigt med och känns som man tappat bra mycket muskler sen sist, men det ska det bli ändring på!

Efter att målaren ringt och väckt mig imorse kravlade jag mig ut i finvädret och traskade ner på stan, för spårvagnen förbränner man då inget fett på. Kolla lite skor, handla lite kläder, skicka in lite skoluppgifter och vandrade sen hemåt igen för lite käk innan träningen.
Tappade glas i golvet, svor en del, försökte få bort skiten i en halv evighet och hade plötsligt inte alls lång tid på mig tills jag skulle möta upp Manda för SH'BAM-pass, dålig tidsplanering! Så min kycklinggryta får ligga isärplockad i kylen tills imorrn och torsken i frysen åkte in i micron och åts med ost paprika gurka och ananas (får man ens äta det?) innan jag drog mig ner mot stan igen för massa härlig träning!

Har vart en surpuppa mest hela dan idag, inte kostat på mig många leenden inte och bara känt mig less och likgiltig, vet inte vad som hände riktigt:/ Men en lugn kväll i soffan med ett lååångt telefonsamtal med den bästa var precis det jag behövde för att höja humöret igen, så nu kan jag somna gott och livet känns himla ljust igen:)

Gonatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0