.

Livet rullar på och det blir bättre och bättre! Känns som benen snart bär mig igen och den person som brukade vara jag hittar sakta men säkert sin väg tillbaka till mig :)

Jag har börjat träna igen, så otroligt skönt och som varje nystart kan jag inte förstå hur jag kunde sluta. Jag vaknar inte längre femtielva gånger varje natt och ensamhetstårarna och morgonångesten är nästan helt veck. Jag har insett att jag återigen kan göra precis vad jag vill och sökt jobb, både här och långt åt helvete härifrån för att kunna uppleva något nytt. Jag har skaffat mig en ny söt sambo som flyttar in i månadsskiftet och styr upp både humöret och ekonomin :)

Man vinner inget på att klänga sig fast vid något man inte tror på längre när man aldrig får några bevis på att det skulle kunna vara annorlunda!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0