update.

Nu var det hundra år sen igen, sorry!
 
Snart varit hemma en hel månad, hunnit med en underbar påsk, den värsta förkylningen ever, mina två SISTA praktikveckor som mäklare och lite, extremt lite, jobb.
 
Dags att växla upp på jobbfronten då jag just nu är pank, har nallat av kreditkontot, knappt får någon lön, fortfarande har utgifter såklart och precis fick ett överraskningsbrev från csn om att jag fått för mycket pengar och måste betala tillbaka. Ohh my, men vafan, det är bara pengar och jag har ju fått ihop det förut... Dags för en budget kanske? Ehh...
 
Har iaf samlat på mig lite vuxenpoäng idag, har ringt både csn och banken, samlat in inkomstuppgifter, sökt jobb och räknat räknat räknat.
 
Jaja, slutklagat! I helgen äre FORUM, yheeeey, så tar tag i det riktiga livet på måndag, promise! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0