.

Då mitt knä fuckat upp sig av all löpning tänkte jag ta en vilodag idag. Köpte chips och timtams och svor för fjärde gången den här veckan att det är sista svullkvällen, sen äre stenhårt! Självdiciplinen är inte riktigt vad den borde ;)

Iallafall, efter att ha tryckt allt gotta ångrade jag mig, surprisesurprise, letade upp ett gym och gav resten av kroppen en omgång så knät fick vila!

Sjukt skönt och nu kan jag med gott samvete ligga nyduschad och med rock i öronen och slösurfa resten av kvällen! :)

Träffade btw mamman jag ska bo hos idag, världens skönaste människa så där kommer jag stortrivas!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad bra att du gillade mamman Sabina! :-)
Då kommer du få två trevliga veckor tror jag!
Idag är det exakt 20 dagar tills du kommer hem...Yippppeyyy!!! Mamma älskar dig!!! Var rädd om dig! Puss!!

2013-02-28 @ 23:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0