:)

Yheeey, har lyckats skaffa jobb sista två veckorna här så nästa måndag flyttar jag till Burleigh head och testar nannylivet! Två små söta tjejer ska jag ta hand om några timmar i veckan så får jag både bo och käka gratis tills jag åker hem :)
Sparar massa pengar och det bästa är att de bor PÅ stranden och jag har hela dagarna ledigt så blir surf och glassande i solen all days long! ;)

Gårkvällens hottub-badande och dagens intervallträning har dödat min kropp, så blir vattenböljning och mäklarplugg i sängen nu några timmar!

https://cdn1.cdnme.se/988652/6-3/pic_51274692ddf2b33feef9b847.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad roligt Sabina! Grattis! Det ska bli kul att få se bilderna på det huset och barnen sen. Puss och kram på dig! /Mamma <3

2013-02-22 @ 22:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0