...

Det regnar och regnar och regnar och regnar här. Sjukt tråkigt är det och finns inte alls mycket att sysselsätta sig med!

Vågorna är äckligt höga och surfbrädan va det över två veckor sen jag använde, nästan lika längesen va det sen sist jag låg på en strand och njöt av solen.

Så vad gör jag på dagarna då? Jaa, ibland hinner jag vakna före regnet och drar på mig springskorna en sväng på morgonen. Ibland trotsar vi vädret och tar en promenad ändå. Nån dag har vi kikat lite i butikerna. Vi har tvättat, spelat squash, biljard och airhockey. Men mest har vi slöat, legat i sängen, läst och klagat på regnskurarna...

Ska man inte ha sol jämt när man är på semester, vaaa? Kom igen nu!


Aja, om några veckor kommer jag hem iallafall. Längtar tills jag får åka ut till Sandnäset och ha världens mysigaste påskhelg med goaste killen nånsin och hans fina familj! :)

Dags att ta tag i karriären med så flyttar upp till Åre och gör klart praktiken i april! :)

Kommer ju komma hem luspank så nån lägenhet tar jag inte tillbaka första månaden iaf och hade tänkt strunta i forum med men har en så fin vän som betalar nästan hela kalaset så då kan man ju inte tacka nej! Kommer bli grymt! :)


Bara invänta solen nu, njuta av ledigheten och skaffa mig en riktig bränna igen, sen är jag redo att komma hem! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0