!

Ibland slår det mig hur lätt livet faktiskt egentligen är! Man kan allt man vill och oavsett vad som händer så läser det sig alltid...

Jag kan bestämma mig för en sak, ändra mig, göra nåt helt annat, planera för framtiden och plötsligt ändra mig igen utan att någon nånsin kan säga att jag gör rätt eller fel, för kan man egentligen göra 'fel' när man alltid gör det som känns rätt för stunden?

Tycker det är helt underbart hur fri jag, eller jaa, ALLA, verkligen är bara vi vågar chansa, vågar testa sånt vi inte vet något om och tillåta oss att det är okej om det skulle gå helt åt skogen! Jag provar hellre en miljon nya saker och misslyckas med hälften än att sitta som pensionär och undra hur livet skulle kunnat bli om jag testat lite nya vägar då och då!

Klart jag har ups and downs som alla andra, ibland tycker jag det är skitjobbigt men lika ofta är jag världens lyckligaste! :)


Vad jag vill säga är att det aldrig blir som man tänkt sig, hur noga man än planerar så dyker det upp saker efter vägen som rubbar hela tänket och det är lite charmen med livet ändå, att överraskas både av andra och sig själv! Jag gillart iaf och snart kan det va dags att byta riktning igen och testa nåt som just nu känns alldeles rätt! :)

Things changes and so do I!


Kommentarer
Postat av: Mamma <3

Bra skrivet Sabina!!! Mamma instämmer helt med ditt resonemang! <3 <3 <3 Puss på dig! <3 <3 <3

2013-02-18 @ 23:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0