BONDI BEACH

Skulle kunna vara helt underbart fantastiskt OM det inte vore skitväder mest hela veckan vi vart här :(
Gaaahh!! En riktig soldag har vi iaf fått, jag har surfat tre dagar och köpt en alldeles egen surfbräda till vår roadtrip :)
Den skulle btw också kunnat börja sååååå mycket bättre om det inte vore regnkaos och storm här och ska regna och va skitväder efter kusten ända till söndag... Blääää!!

Bloggen har inte funkat på hela veckan men kommer in bilder snart hoppas jag! :)

Vi har iaf gått runt här i Bondi beach, varit in till Sydney två dagar, firat Australia day men barbeque på taket, tränat, solat extremt lite och surfat så kroppen är alldeles öm!

Imorse hann jag med en riktig långpromenad efter havet innan regnet kom och fick se både gigantiska vågor, grymma surfare och ett gäng delfiner! En helt okej start på dagen :)

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Sabina.
Vad. jag har väntat att få höra i från dig. Har hört på radion här att det både stormar och att regnet vräker ner så det har blivit översvämmningar så dom evakuerar folk efter kusten i staden sitter folk på taken för att bli räddade flera hus har följt med vattnet även en del döda. Så ge dig inte iväg mot Queensland förren vädret lugnat sig. Åk då hellre åt andra hållet. Var rädd om dig kraaaaaaaaam

2013-01-28 @ 09:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0