.

Okej, har gått några dagar men halvdåligt väder, inte jättevarmt men fortfarande sol! Har faktiskt inte gjort speciellt mycket sen sist, mest slappat, shoppat lite, men idag ska jag ta mig ut och fixa lite bränna! :)

Igår va första gången jag riktigt saknade hemma, mest för att jag va full antagligen but still... Man vänjer sig snabbt vid något som känns bra och efter att ha haft någon att vakna bredvid en hel månad så känns det faktiskt halvkasst att sen behöva sova ensam varje natt! Jag saknar Jonas och timingen när det blev bra igen va egentligen skit meeeen man kan inte få allt här i världen, jag får nöja mig med solen :) saknar såklart alla andra med men de flesta har jag skypat eller pratat med så det känns ändå helt okej! <3

Just det, haha, inte varje dag man kliver upp på morgonen och hittar en kille i vardagsrummet som frågar om man vill ha frukost på sängen, hahaa, Camilla vem är han? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0