:)

Det är typ omöjligt att va på dåligt humör när man går nånstans här! :) Hemma i Sverige blir man glad om man överhuvudtaget får ett litet hej i kassan, här frågar dom i varje liten affär hur det är och önskar dig en trevlig dag, sååå stor skillnad, dom är så sjukt trevliga här så det är inte sant!

Har gått på stan mest hela dagen idag, fixar smågrejer och försökt hitta, känns som jag gått en halv evighet så nu får benen vila en stund! :)

Btw har jag fixat australienskt nummer och laddat upp pengar så det bara är att ringa, skriva och surfa...trodde jag ja!! Har tydligen en låst telefon så blir till att köpa en billig en att ha här, missa surfen och gå runt med två! Aja, shit happens!


Efter en andra sväng på stan gick vi på spontanbio... Tre timmars sång va inte riktigt min grej, say no more! Les Miserables!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0