Time moves so fast...

... och plötsligt är tre månaders slit och jobbpusslande färdigt och kvar återstår bara fem ynka dagar hemma i kylan. Det har planerats, längtats och jag har drömt mig bort till värmen så många gånger att jag nog psykiskt redan är där. Nervositeten jag hela tiden skjutit upp tills "när det är nära" håller sig fortfarande på avstånd och ett halvår känns inte alls så länge som reaktionen hos andra speglar att det är. Det ska BARA bli roligt!! :)
Kanske är det för att jag redan bott borta länge, för att jag vet hur fort tiden går och hur enkelt det är att prata med alla vart jag än befinner mig i världen. Kanske är det för att jag precis som sist jag flyttade känner att jag måste iväg, göra nåt nytt, tänka på bara mig själv ett tag för att komma på fötter på riktigt igen!
 
Självklart dyker det alltid upp hinder på vägen, sånt som inte borde hända alls överraskar mig precis i fel tidpunkt. Men är väl det lite som är livets charm med, att lösa alla oförutsägbarheter efter vägen och ta dagen som den kommer. Allt kan inte planeras och tur är väl det, tråkigt vore det annars!
 
 
Tar en månads semester även på andra sidan jorden! Ni hittar oss i en campervan, roadtrippandes genom östkusten, looking for that perfect wave! Vi åker dit vi känner för dagen, surfar, solar skrattar, leeeever och tar vara på alla godbitar man kan hitta! Är det konstigt att jag längtar eller? :D
 
 
Mer än redo att slänga mig utför nya stup och ge mig ut på nya äventyr!
BRING IT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0