Väntan...

Sitter på arlanda och väntar på att få flyga vidare. Frankfurt-Beijing-MELBOURNE där jag landar natten mellan onsdag/torsdag svensk tid!
Firar direkt med champangekväll och fredan blir det bakishäng i sooooolen, som jag längtat efter detta gula, varma, stora, 30 grader ska det va med, underjävlabart! :D

Tycker mig börja känna av den där äckliga sjukdomen dom insjuknat i runt mig mest hela sista tiden, men hoppashoppas det bara är inbillningssjuka, att jag helt enkelt känner efter för mycket och egentligen kommer få spendera all flygtid frisk som en nötkärna! Time will tell...

Hejdå dunjacka, mössa och frusna fingar! VÄLKOMMEN SHORTS, SOLBRILLOR OCH BRUNBRÄNDA BEN! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0