.

Okej, sista inlägget innan jag lämnar solen och stranden bakom mig och börjar min nästan två dygn långa resa hem igen! Har laddat upp med böcker, tidningar och sudoku's för att undvika att dö av tristess vid alla mellanlandningar men förutom det längtar jag hem mer än nånsin...

Tänkte spy galla över snålmorsan jag bor hos, men har slösat så mycket tid sista dagarna åt att svära åt henne inombords att jag helt enkelt inte vill lägga mer energi på henne mer... Hon är kass, nog om det!

Sen i onsdags när jag efter två dagars barnvaktande lämnade över ungarna har jag i princip bara slöat! Legat på stranden, tagit promenader i solen, surfat, sprungit några rundor och idag legat vid poolen och läst heeeela dagen :)

Skäms lite över de överdrivna antalet chipspåsar, chokladkakor och timtams jag tryckt i mig, så blir rejäl skärpning på den biten framöver men nu har jag helt enkelt vart för lat för att bry mig!

Imorrn ska det regna så jag tänkte packa och göra mig klar för hemresan mest hela dagen och på måndagmorgon åker jag äntligen hemåt! :)

Har haft det helt underbart bra i solen och visst är det skönt att vara långledig men just nu måste jag erkänna att jag längtar efter vardagen hemma, att jobba, träna och kunna umgås kommer bli helt underbart! :)

Vi ses vi tisdag! :D


Kommentarer
Postat av: Mamma <3

Ses på tisdag, min docka! <3 Puss på dig! / Mamma <3

2013-03-17 @ 21:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0