:)

En vecka sen sista inlägget och på den tiden har jag hunnit med massor!

Jag har flyttat till Tugun, bor med en mamma och hennes två döttrar, tränar så mycket som möjligt, njuter av solen och passar barnen då och då! :)

Marina är världens lugnaste tvååring, så sjukt lättsam så man skulle kunna ta med henne överallt och lyssnar på allt man säger! Äter upp maten, plockar undan efter sig och somnar utan minsta gnäll, en riktig liten ängel!

Isla däremot är motsatsen, hon är överallt hela tiden, det tar hundra år för henne att göra något och att somna på första försöket kommer inte på fråga! Som tur är (man får säga så när det inte är ens egna) så är hon i skolan hela dagarna och jag har bara vart tvungen att lägga henne tre kvällar!

Mamman Vanessa vet jag inte riktigt hur jag ska förklara. Man blir stressad bara av att vara runt henne då hon är lite av ett kontrollfreak, pratar jättefort och bryter på grekiska, men hon är lättsam att ha att göra med och jättesnäll! Föredrar dock att ha tjejerna när hon inte är hemma men så är det nog alltid?

Nu är iaf V i singapore på kurs tills på onsdag, pappan är här över helgen och jag får ledigt tills jag ska ha dom hela dagarna måndag och tisdag.
Det ska bli sol och jag tänkte ligga som en klubbad säl på stranden och bara njuta! :)

Nästa vecka kommer Emma, en släkting jag inte vetat om, och tar över mitt nannyjobb när jag åker så då får jag lite vettigt sällskap sista dagarna! :)


Nu är det ynka tio dagar kvar som jag tänkte fylla med sol och träning så man slipper skämmas när man kommer hem! ;)

Saknar min Jonas, min älskade familj och alla mina fina vänner, men nu är det nära! :D


Kommentarer
Postat av: Mamma <3

Vi ses snart gogumma! Älskar dig! Mamma <3

2013-03-15 @ 20:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0